Wikia

Orlando Smith
Orlando Smith
Biografische informatie
Uitgebracht op 29 mei 2007
Soort Mens
Geslacht Man
Locatie Varrock Museum, ten westen van de Legends' Guild
Examine Looks very young.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? The World Wakes
Vereiste skills Geen
Vereiste quests Geen
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Orlando Smith chathead

Orlando Smith is een NPC die te vinden is in de kelder van het Varrock Museum. Als je het museum binnen komt, en vervolgens de trap naar beneden neemt, zal hij dicht bij de trap staan. Als je met hem praat zal je vragen om een kijkje te nemen naar de stukken in het museum. Als je dat gedaan hebt, zal je 1000 Slayer en 1000 Hunter experience krijgen.

Voor een van de moeilijke taken van de Varrock Tasks moet je met hem praten als je 153 museum kudos in het Varrock Museum verdiend hebt.

Orlando kan ook gevonden worden bij de archeologische opgraving ten westen van de Legends' Guild. Hij zal je een aantal dingen vertellen over Guthix en zal, als je aan de vereisten voldoet, ook om je hulp vragen: dit zal de The World Wakes quest starten. Omdat zijn carrière in het Varrock Museum in het slop zit, wil hij de opgegraven ruïnes verkennen en artefacten naar het museum brengen, om zo zijn carrière nieuw leven in te blazen. Na een korte tocht in de ruïnes wordt hij door automatons voor een Mahjarrat aanzien en gedood.

Na zijn dood wordt hij in het Varrock Museum vervangen door Mark Brodie.