Wikia

Pack yak chathead
Pack yaks zijn level 96 Summoning familiars die het grootste aantal voorwerpen bij zich kan dragen van alle Beasts of burden. Ze hebben de mogelijkheid om tot 30 voorwerpen van de summoner bij zich te dragen. Pack yaks hebben bovendien de special move genaamd Winter Storage, die het mogelijk maakt om één item te banken vanaf elke willekeurige locatie.

PouchEdit

Pack yak pouch maak je door een Summoning pouch te gebruiken op een Summoning obelisk met 211 spirit shards, een Crimson charm en een yak hide in je rugzak. Door het maken van zo'n pouch krijg je 422.4 [punten. Wanneer je de pouch gebruikt om de Pack yak te summonen krijg je 4.8 experience punten en verlies je 10 Summoning points.

ScrollEdit

Winter storage scroll maakt het gebruik van de winter storage, de special move van de Pack yak mogelijk. Door de pouch op een Summoning obelisk te gebruiken maak je 10 scrolls.

Special move: Winter StorageEdit

Winter Storage is een special move voor Pack yaks, die het mogelijk maakt een voorwerp naar de bank te brengen zonder daadwerkelijk naar de bank te gaan.

Externe LinksEdit