Wikia

Port Khazard
[[Image:Port Khazard|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Kandarin
Alleen voor members? Ja
Aantal banken 1 (Deposit Box)
Aantal altaren 0
Muziek Fanfare3
Heerser General Khazard
Teleportatiespot Khazard Teleport
Gildes Geen
Inwoners Khazard's leger

Port Khazard map

[bekijk][overleg]
Khazard standard

Port Khazard is een haven ten zuiden van Ardougne en ten noorden van Yanille. Het is niet vaak bezocht, behalve voor charterships en de Fishing Trawler minigame.

Locatie op de Kaart
Tower of Life (gebouw)|Tower of Life
Fight Arena (locatie)|Fight Arena Port Khazard Brimhaven
Yanille

Fishing Trawler MinigameEdit

Spelers kunnen de Fishing Trawler minigame hier starten door met Murphy te praten. Murphy geeft je ook de sextant voor Treasure Trails.

WinkelsEdit

In Port Khazard zijn twee general stores. Ze verkopen alle normale spullen, en ook de spullen nodig voor de Fishing Trawler minigame, zoals bailing buckets en swamp paste. Als je snel 50k wilt verdienen, koop dan de Pot of Flours op en doe ze in de Deposit Box. Herhaal dit totdat de shop leeg is.

De Tindel MerchantEdit

De Tindel Merchant is een NPC die broken swords voor je kan identificeren voor 100 coins per stuk. Het kan zijn dat het een bronze dagger, of zelfs een mitrhil sword, die hij koopt.

Charter ShipsEdit

Spelers kunnen een schip pakken in Port Khazard, en naar andere plaatsen reizen, voor wat coins. Je kan reizen naar onder andere: Catherby, Port Tyras, Brimhaven, Port Sarim, Karamja en Port Phasmatys.

SpawnsEdit

  • Twee Planks dichtbij de general store.

TrainplaatsenEdit

  • Er zijn 2 ranges voor Cooking
  • Er zijn drie Anvils
  • Er zijn 2 mining spots, eentje met 2 tin en een mithril steen, en een met iron, tin en mithril.
  • De dichstbijzijnde bank van Port Khazard is die van Yanille. Er is wel een Bank Deposit Box.

QuestsEdit