Wikia

Queen Efaritay
Komt niet in het spel voor
Biografische informatie
Soort Icyene
Geslacht Onbekend bewerk
Locatie Waarschijnlijk overleden
Examine Komt niet in het spel voor
Overige informatie
Alleen voor members? Komt niet in het spel voor
Quest NPC? Wordt in de Myreque quest series genoemd
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Komt niet in het spel voor
Handelaar? Komt niet in het spel voor
[bekijk][overleg]
Queen Efaritay was de legendarische koningin van Hallowvale. Ze was, samen met haar man, heerser over het gebied Hallowvale. Ze was een Icyene, die genoemd wordt in één van de boeken in de vergeten bibliotheek in de Paterdomus en in één van de boekenkasten van de stad Burgh de Rott.

Haar verhaal Edit

Vlak na de val van Zaros voelde de goden het al aankomen, een oorlog. Zamorak had Zaros's rijk en leger overgenomen. Er heersde daarom onrust in Zamoraks gebied. De andere goden wilde hun kans grijpen, en vielen gebieden van Zamorak aan. Zamorak had een sterke verdediging en verloor weinig gebieden. Nu was het Zamoraks zet, en wilde het land Hallowvale aanvallen. Hij liet zijn één van zijn generalen, Lord Drakan, de aanval onder zijn leiding lopen. Lord Drakan drong met zijn massieve leger van vampieren de Salve over. Queen Efaritay en haar man stuurde het leger op hun af, maar konden de aanval niet tegen houden. Ze trokken zich terug naar Burgh de Rott, Mort Myre Swamp en Meiyerditch. Queen Efaritay leidde een leger vanaf Burgh de Rott terwijl haar man in het kasteel zat te regeren. Lord Drakan had al gauw het noordelijk gebied van Morytania veroverd. Vanaf het noorden viel Lord Drakan onverwacht, met verschillende troepers het kasteel aan waar Queen Efaritay zat. Lord Drakan wist haar man te gijzelen. Queen Efaritay besloot om zich over te geven om haar man's leven te redden. Queen Efaritay moest voorgoed hun dienaar worden.

Wat verder met haar gebeurd is, is een groot raadsel.