Wikia

King Arthur chathead
De inhoud van deze pagina is deels gebaseerd op de inhoud van de Raw karambwanji pagina van de Engelse RuneScape wiki. De auteurs van het oorspronkelijke artikel staan hier vermeld. De inhoud van de Engelse en de Nederlandse RuneScape Wiki valt onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0 licentie.

Dit artikel gaat over de rauwe versie. Voor de gekookte versie, bekijk Karambwanji.
Raw karambwanji
Raw karambwanji
Algemene informatie
Uitgebracht op 14 september 2004
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Waarde 10 coins
Destroy Drop
Examine Small brightly coloured tropical fish.
Gewicht 0.14 kg
Marktinformatie
High Alchemy Onbekend bewerk
Low Alchemy Onbekend bewerk
Winkelprijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]
Raw karambwanji detail

Raw karambwanji kan gevangen worden met level 5 Fishing. Ze worden gevangen met een small fishing net in het meer ten zuiden van Tai Bwo Wannai Village en ten noord-westen van Shilo Village. Ze geven 5 Fishing experience per succesvolle vangst. De quest Tai Bwo Wannai Trio is vereist om deze vis te kunnen vangen.

Raw karambwanji wordt gebruikt als bait voor raw karambwan. Om dit te doen moeten spelers een raw karambwanji in een Karambwan vessel steken. Als ze dan vissen aan het meer zullen ze raw karambwan krijgen.

Raw karambwanji kan geplet worden tot karambwanji paste dat tijdens de Tai Bwo Wannai Trio quest wordt gebruikt. De gekookte versie kan niet gebruikt worden om paste te maken.

VangenEdit

Raw karambwanji
Fishing level 5
Fishing Spot Net
Tool Small fishing net
Experience
Fishing XP 5 XP
Tool XP 0.59 XP
[view] [talk]

Waar vangen?Edit

Er is maar 1 plaats waar karamwbanji te vinden is: