Wikia

Quest details:
Recipe for Disaster/Freeing the Goblin generals
Startlocatie
Inspecteer de Goblin Generals.
Uitgebracht op
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills
Onbekend bewerk
Vereiste quests
Onbekend bewerk
Voorwerpen die nodig zijn
Monsters te doden
Geen
Light creature Waarschuwing!

Inspecteer de Goblin Generals (maakt niet uit welke) in de eetzaal van Lumbridge Castle. Gypsy Aris zal je vertellen dat je naar Goblin Village moet.

Ga naar Goblin Village en vraag welk voedsel ze lekker vinden. Vraag alles wat je kan, maar ze zullen ruzie maken en je niet verder kunnen helpen.

Ga in het huisje ten zuidoosten van de Generals de ladder af, en daar zal je Mudknuckles ontmoeten. Hij vertelt je dat hij charcoal en een bowl nodig heeft om een gerecht af te maken waarvan hij twee dwergen van had horen praten.

Geef hem de charcoal of grounded charcoal en de bowl, hij zal het gebruiken met zwavel en kalium nitraat om buskruit te maken. Je krijgt nu een filmpje te zien waarin hij het buskruit in de ketel stopt die dan explodeert. Gelukkig overleven jullie beiden het.

Praat opnieuw met Mudknuckles en vraag hem over het gerecht voor beide Generals.

Hij vertelt je dat je het volgende nodig hebt:

  • Orange slices die niet oranje zijn.
    • Gebruik je knife op je orange om orange slices te maken. Gebruik daarna je dye op ze.
  • Maden die niet zacht zijn.
  • En brood dat niet knapperig is.

Geef dat aan Mudknuckles en die zal er een Slop of compromise van maken.

Ga terug naar Lumbridge Castle en gebruik de Slop of compomise op de goblin generals.

Reward Edit