Wikia

Ring of charos
Ring of charos
Algemene informatie
Ook bekend als? Charos ring
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Een andere kan gevonden worden door Dr. Fenkenstrain te bestelen.
Examine Niet-geactiveerd: The Ring of charos.
Geactiveerd: The power within this ring has been activated.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 0 coins
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs No coins
[bekijk][overleg]
Ring of charos detail

De Ring of charos is een ring met magische krachten die verkrijgbaar is na het voltooien van de Creature of Fenkenstrain quest. De ring is nodig voor het voltooien van de quest. De ring kan gestolen worden met Thieving van Dr. Fenkenstrain. De ring kan niet geruild worden.

De Ring of Charos behoorde tot een persoon genaamd Charos, die een gave had om zwakke zielen te beïnvloeden. Hij was gebonden aan de magische ring. Het blijkt dat wezens die krachtiger zielen hebben, zoals vampieren zoals Malak, zullen geen effect hebben en zullen het merken dat een speler de ring gebruikt om de ziel te beheersen.

Als spelers de ring verliezen kunnen ze een nieuwe krijgen door Dr. Fenkenstrain te bestelen. Hij is te vinden in toren van Frenkenstein's Castle. Na het voltooien van The Great Brain Robbery quest zal hij zichzelf verplaatsten naar de kelder van Harmony. De ring kan niet teruggehaald worden van een grafsteen. Je moet hem dan opnieuw bestelen.

De ring kan geactiveerd worden bij het starten van de Garden of Tranquility quest, waardoor de ring een Ring of charos (a) wordt. Als het geactiveerd is, zal het altijd geactiveerd blijven, ook al verliest de speler de ring.

Gebruiken Edit

TransportatieEdit

QuestsEdit

AndereEdit