Stub Dit artikel is een stub!

Dit artikel of sectie is een stub. Je kunt helpen door hem te verbeteren.

Saradomin godsword
Saradomin godsword
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? SGS, Sara GS
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Examine A gracious, heavy sword.
Gewicht 10 kg
Marktinformatie
High Alchemy 750,000 coins
Low Alchemy 300,000 coins
Winkelprijs Niet verkocht coins
Exchange prijs 25.200.000
[bekijk][overleg]
Saradomin godsword detail
De Saradomin godsword is een van de vier godswords waar om gevochten werd tijdens de God Wars. Net als alle godswords is 75 Attack vereist om te kunnen dragen. Het kan gemaakt worden door een Saradomin hilt aan een volledige Godsword blade te voegen. Dit wapen is vrij zeldzaam omdat spelers 70 Agility moeten hebben om Saradomin Encampment in de God Wars Dungeon te kunnen betreden om Commander Zilyana, de baas dat de Saradomin hilt dropt te kunnen verslaan.

Het heeft een speciale aanval genaamd Healing Blade. Wanneer het gebruikt wordt, is de helft (afgerond naar beneden) van de schade toegebracht door het zwaard weer bij de life points van de speler en 1 / 40 van de schade wordt toegevoegd aan de prayerpunten van de speler. Dit verbruikt 50% van de special attack bar. Het zwaard moet een monster hitten om de speciale aanval te kunnen gebruiken; dit is meestal niet echt een probleem omdat de Saradomin godsword een erg accuraat wapen is.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus+8
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Saradomin godsword equipped
Healing Blade