Wikia

Scorpion
Scorpion
Gevechtsinformatie
Combat level 17, 37, 59
Life points 17, 37, 55
Slayer level Level 1
Slayer XP 17, 37, 55
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 2, 4, 6
Zwakte Ranged weakness icon Ranged
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
100% drops Niets
Examine An extremely vicious scorpion.
[bekijk][overleg]
Scorpion
Scorpion 38
Gevechtsinformatie
Combat level 38
Life points 15
Slayer level Level 1
Slayer XP 15
Agressief? Ja (als je een mens bent)
Giftig? Ja
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 15
Zwakte Ranged weakness icon Ranged
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Niets
Examine It's an extremely dangerous looking scorpion.
[bekijk][overleg]
Schorpioenen kun je vinden op verschillende locaties. Ze kunnen gevaarlijk zijn als spelers mijnen op de mijn van Al-Kharid en op de mijn van Musa Point. Zij zijn dus gewaarschuwd om op te letten zodat ze niet gedood worden. Hun aanvallen zijn inaccuraat, dus spelers die combat level 25 of hoger hebben vinden ze alleen maar irritant. Voor spelers level 20 tot 25 is de scorpion een uitstekende trainingsbron. Draag hierbij dan wel een volledige mithril uitrusting. Als je wilt trainen op schorpioenen level 59,is het noodzakelijk om een volledige rune uitrusting te dragen,en op z'n minst level 62 combat te zijn.

De dodelijkste schorpioenen die gratis spelers tegen kunnen komen zijn level 59 en kun je alleen in de Stronghold of Security vinden. Dat geldt ook voor de zwakkere schorpioenen, welke ook een iets andere kleur hebben dan de rest. LET OP: deze twee soorten schorpioenen zijn tegen iedereen agressief.

Schorpioenen op Ape AtollEdit

Een aapachtige variant van de schorpioen woont op Ape Atoll, is alleen voor members, en veel gevaarlijker dan de andere schorpioenen. ik raad je niet aan om op deze beesten te trainen,(as je antipoison of antipoison+meneemt is het anders) ook al geven ze slayer xp. De reden hiervoor is dat ze giftig zijn, hoewel ze slechts 2 poison schade aanbrengen, maar wel 15 normale schade kunnen aanbrengen! Als je een aapje bent op Ape Atoll zullen de schorpioenen jou niet aanvallen.

LocatiesEdit

Mogelijke buitEdit

Zie ookEdit