Wikia

Stub Dit artikel is een stub!

Sergeant Grimspike
Sergeant Grimspike
Gevechtsinformatie
Combat level 102
Life points 5475
Slayer level Level 1
Slayer XP 146
Agressief? Ja
Giftig? Ja
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Ranged
Max hit 213
Zwakte Crush weakness icon Crush
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 28 augustus 2007
100% drops Bones
Examine A battle-honed goblin.
[bekijk][overleg]

ergeant Grimspike, in het Nederlands Sergeant Grimspike, is één van de drie bodyguards (samen met Sergeant Strongstack en Sergeant Steelwill) in de kamer bij General Graardor. Hij is degene die aanvalt met range en kan hoge schade aanrichten. Het aangeraden is om Protect from Missiles aan te zetten als General Graardor nog leeft behalve als jij de tanker bent. Spelers die de tanker is, moetenProtect from melee aanzetten wat ook de aanvallen van Sergeant Strongstack zal weerhouden. Het is aangeraden om er eerst voor te zorgen dat General Graardor overlijdt en vervolgens dan de bodyguards aanvallen. Als General Graardor nog leeft terwijl een speler één van de drie bodyguards vermoord, zal een bodyguard binnen enkele minuten weer terug komen naar het slagveld. Pas als General Graardoor overlijd zal dit ophouden.

Aangeraden skills om Sergeant Strongstack te gaan bevechten:

  • 60 Attack
  • 60 Strength
  • 60 Defence
  • 43 Prayer

Leefomgeving Edit

  • God Wars Dungeon General Graardor's kamer. Om de kamer te kunnen te betreden moet de speler eerst 40 killcounts halen door 40 Bandos volgers te doden.Om de deur van naar het bandos gedeelte open tekrijgen heb je 70 strenght en ook een hammer (toolbelt werkt).