Skeletal Horde
Gevechtsinformatie
Combat level Verschillen (11-154)
Life points Verschillen
Aanvalsstijl Melee, Ranged en Magic
Max hit 90 - 256
Zwakte Onbekend bewerk
Examine Wisselt
[bekijk][overleg]
Skellyhoard icon

De Skeletal Horde is een verzamelnaam voor een baas dat in feite bestaat uit een collectie ven skeletten die spelers zullen aanvallen met Magic, Melee of Ranged. Tijdens het bevechten van een Skeletal Horde zal er een Divine Skinweaver in de kamer aanwezig zijn. De Divine Skinweaver geeft de mogelijkheid om de speler te genezen. Op de Horde te verslaan moeten spelers de tunnels blokkeren en vervolgens de skeletten vermoorden.

Strategie Edit

Het is aangeraden om protectie van Prayer op te zetten tegen de aanval die het meest uitgevoerd wordt. Ook is het aangeraden om op de tegels van de Divine Skinweaver te staan zodat zij de speler kan genezen. Wanneer de Divine Skinweaver vertelt dat spelers de tunnels moeten blokkeren moeten spelers dit ook doen. Door de tunnels te blokkeren zullen de skeletten niet meer kunnen komen. Echter zal de tekst van de Divine Skinweaver niet te zien zijn in de chat balk, alleen boven haar hoofd zal deze tekst verschijnen. Zorg er voor dat auto-retaliate op "off" staat zodat de speler niet automatisch zal terug lopen naar een skelet als hij of zij wordt aangevallen.

Spelers die in een team spelen kunnen slechts één tunnel per oproep blokkeren.

Door het gebruik van Magic of Ranged geeft spelers de mogelijkheid om op de tegels van de Divine Skinweaver te blijven. Echter kunnen de skeletten ook op de tegels komen maar de Divine Skinweaver zal snel genezen waardoor dit speler bijna onoverwinnelijk maakt. Zet ook hier weer auto-retaliate op "off" en blijf dan dicht bij de Divine Skinweaver.

Wanneer alle tunnels geblokkeerd zijn en alle skeletten vermoord zijn, moeten spelers eerst met de Divine Skinweaver praten om verder te gaan naar de volgende grot.

DropsEdit

Weetjes Edit

  • Hoewel de benodigdheden om tegen een Skeletal Horde te vechten 24 is, kunnen spelers al tegen hen vechten met een level van 23.

Zie ook Edit