Skeletal Horror
Skeletal Horror
Gevechtsinformatie
Combat level 320
Life points 3.500
Slayer level Minimaal 73
Slayer XP 10.000 voor de eerste keer, 1.250 voor alle gevechten daarna.
Aanvalsstijl Melee en Magic
Max hit 330 (ongeveer)
Zwakte Ranged weakness icon Ranged
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 10 augustus 2009
100% drops Niets
Examine
  • I can't believe the Odd Old Man was carrying that on his back!
  • As its limbs fall off:
    • I cut its arm off!
    • I cut its other arm off!
    • I cut its tail off! It doesn't look happy.
[bekijk][overleg]

De Skeletal Horror is een monster die spelers kunnen vermoorden nadat ze de whishlist voor de Fur 'n' Seek quest hebben voltooid. De Skeletal Horror kan slechts één keer week worden uitgedaagd. Terwijl ze er tegen vechten, zullen zowel beide handen en de staart eraf vallen. Spelers zullen ze moeten begraven om de level naar beneden te halen. Nadat de onderdelen beraven worden, kunnen spelers de Skeletal Horror vermoorden en met de Odd Old Man praten voor een beloning. Het eerste gevecht zal de speler 10.000 slayer experience geven samen met 7.000 prayer experience. Om tegen de Skeletal Horror te vechten, moet de speler eerst praten met de Odd Old Man en hem vragen om het wezen opnieuw te bouwen (het duurt een week om het wezen te maken). Na het monster voor de eerste keer te verslaan, zal de speler de volgende keren 1.25- slayer en 1.000 prayer experience krijgen.[1]

Als de speler sterft tijdens het gevecht, zal er een grafsteen verschijnen buiten de toegang bij de trap.

LeefomgevingEdit

De Skeletal Horror is te vinden ten oosten van de Odd Old Man wanneer de whishlist voor Fur 'n' Seek voltooid is.

StrategieEdit

De Skeletal Horror kan erg gevaarlijk zijn voor iedereen die niet voorbereid is. Het is aangeraden om hoge melee defence armour te dragen zoals het Barrow equipment of Dragon equipment en de prayer te gebruiken Protect from magic, aangezien de magic aanval sneller wordt gelanceerd dan de melee aanval. De Skeletal Horror zal de speler helaas niet aanvallen van welke prayer op staat, dus wordt het aangeraden om goed voedsel mee te nemen zoals Sharks of Rocktails. Nadat de speler beide armen eraf heeft gehakt, blijkt het zijn magic aanval te verliezen. Spelers kunnen dan veilig overschakelen naar Protect from melee op dat moment.

Het is aangeraden om gebruik de maken van een Dragon Dagger (P++) en een Abyssal Whip of een andere sterke melee wapen in combinatie met een Super set van potions. Het is aangeraden om alle vier de special attacks van de Dragon Dagger (P++) te gebruiken en dan vervolgens over te schakelen naar een ander wapen om het af te maken. Als een speler een Attack, Strength en Defence level boven de 80 hebben, dan zal er waarschijnlijk weinig problemen zijn.

Als je een mithril dragon kan vermoorden voor de wishlist, dan zal de Skeletal Horror ongeveer even sterk zijn.

Een goede methode om de Skeletal Horror te vermoorden is met het gebruik van Ranged, aangezien het een zwakte heeft voor ranged. Begin met het gebruik van Ruby Bolts(e) en verander vervolgens over naar Diamond bolts(e) wanneer het in level verlaagt. Een alternatieve methode is het gebruik van Runite bolts (p+) met posion, en vervolgens over schakelen naar andere bolts.

WeetjesEdit

Skeletal Horror art

Concept art van de Skeletal Horror.

  • De Skeletal horror kan zijn magic aanval niet gebruiken wanneer zijn armen eraf zijn.
  • In de old diary, werd er gesuggereerd dat de Skeletal Horror's gezicht, het model was voor de Black mask.
  • De Skeletal Horror is een oud wezen, hoewel de meeste wezens van andere wezens afkomstig zijn die de Odd Old Man verzamelt heeft.
  • Jagex heeft beweert dat de Skeletal Horror één van de monsters zou zijn die de toekomstige Elite Treasure Trail scrolls zou droppen.

VoetnoteenEdit

  1. http://www.runescape.com/p=kKmok3kJqOeN6D3mDdihco3oPeYN2KFy6W5--vZUbNA/kbase/viewarticle.ws?article_id=2159#skeletal_horror