Alle slayer masters hebben een Slayer Equipment winkel waarin ze verschillende gereedschappen en wapens verkopen die om de verschillende monsters die ze toewijzen te kunnen doden. Alle slayer masters geven dezelfde winkel, met dezelfde prijzen.

Slayer winkel
Slayer equipment
Slayer Level Foto Naam Prijs in Slayer Equipment winkel/
Overige method om te krijgen
Gebruiken tegen/voor Extra nodig
1 Enchanted gem Enchanted gem 1 coin Contact opnemen met Slayer masters.
1 Black mask Black mask Zeldzame drop van Cave horrors Geeft +15% Attack en Strength boost tegen de spelers Slayer opdracht. Nodig is 10 Defence, 20 Strength, en 40 Attack om te gebruiken.
10(1) Facemask Facemask 200 coins Bescherming tegen de omgeving van de Desert Slayer Dungeon en de Smokey Well, en tegen aanvallen van Dust devils.
15 Earmuffs Earmuffs 200 coins Geschermd tegen Banshees.
20(2) Bag of salt1 Bag of salt 10 coins each Afmaken van Rock slugs (een per slug).
22(2) Ice cooler Ice cooler 1 coin elk Afmaken van Desert lizards (een per lizard).
25 Mirror shield Mirror shield 5000 coins Bescherming tegen Basilisks en Cockatrice. 20Defence
32(2) Fishingexplosive Fishing explosive 60 coins Lokken van Mogres.
33 Unlit-bug-lantern Unlit bug lantern 130 coins Beschadigen van Harpie bug swarms (gedragen als schild, moet branden). 33Firemaking-icon
35 Spiny-helmet Spiny helmet 650 coins Bescherming tegen Wall beasts. 5Defence
35(1) Witchwood-icon Witchwood icon 900 coins Bescherming tegen Cave horrors.
35(3) Slayer helmet Slayer helmet Gratis, na het kopen van de mogelijkheid om het te maken voor 400 Slayer reward points. Geeft de bescherming van een Spiny helmet, een Facemask, Earmuffs, een Nosepeg, de +15% attack en strength boost van een ongeladen Black mask, met defence bonussen gelijk aan een Rune full helm. Gemaakt van een Spiny helmet, een Facemask, Earmuffs, een Nosepeg, en een ongeladen Black mask, met 55 Crafting. 10Defence
35(3) Slayer ring Slayer ring 75 Slayer reward points voor een, 300 Slayer reward points voor de mogelijkheid om ze te maken Geeft de functie van een Enchanted gem, maar vertelt ook de current Slayer reward points, en heeft teleports naar de Slayer Tower, de Fremennik Slayer Dungeon, de Desert Slayer Dungeon en de Lair of Tarn Razorlor (als de miniquest voltooid is). Heeft 8 ladingen, een lading wordt gebruikt per teleport. Crafting een ring heeft level 75 crafting nodig, een Enchanted gem (die gekocht kan worden van een slayer master voor 1 coin), een Gold bar en een Ring mould.
37 Insulated-boots Insulated boots 200 coins Bescherming tegen Killerwatts.
39 Slayer-bell Slayer bell 150 coins Lokken van Molanisks.
42 Slayer-gloves Slayer gloves 200 coins Bescherming tegen Fever spiders.
55 Leaf-bladed-spear Leaf-bladed spear 31,000 coins Doden van Turoths en Kurasks. 50Attack
55 Leaf bladed sword Leaf-bladed sword Verkregen als drop van Turoths en Kurasks Doden van Turoths en Kurasks. 50Attack
55 Broad arrows Broad arrows 60 coins per stuk, 250 per 35 Slayer reward points Doden van Turoths en Kurasks. 50Ranged-icon
55 Broad bolts Broad-tipped bolts 250 voor 35 Slayer reward points Doden van Turoths en Kurasks. 50Ranged-icon
55 Stel Broad arrow heads. Broad arrow heads 50 coins per stuk Fletching Broad arrows, na het kopen van die vaardigheid. 52Fletching
55 Unfinished broad bolts 5 Unfinished broad bolts 50 coins per stuk Fletching Broad-tipped bolts, na het kopen van dee vaardigheid. 55Fletching
55 Slayerstaff Slayer's staff 21,000 coins Nodig voor het gebruiken van de spreuk Magic Dart om Turoths en Kurasks te doden. 50Magic-icon
57 Fungicide spray Fungicide spray 300 coins Afmaken van Mutated Zygomites (10 per vulling).
57(2) Fungicide Fungicide (refill) 10 coins per stuk Bijvullen van Fungicide spray.
60 Nose-peg Nose peg 200 coins Bescherming tegen Aberrant spectres.
75(2) Rockhammer Rock hammer 500 coins Afmaken van Gargoyles (dit voorwerp kan niet worden gedragen).
Quest items
32 Super Fishing Explosive Super Fishing Explosive Gemaakt met Herblore (Na Kennith's Concerns) Lokken van Mogres en doet 15 schade.
56 Crystal chime Crystal chime Verkregen tijdens Path of Glouphrie Verzwakken van Warped tortoises en Warped terrorbirds. Gebruik dit om ze voor 30 seconden kwetsbaar te maken. Hierna moet je het opnieuw gebruiken op het monster.

1. Ook al is er voor een Facemask maar level 10 Slayer nodig om het te dragen, de speler kan Dust Devil pas doodmaken op level 65 Slayer. Vergelijkbaar hiermee kan het Witchwood icon gedragen worden op level 35 slayer, maar spelers kunnen Cave horrors pas raken op level 58 slayer.

2. Deze voorwerpen hebben geen Slayer level nodig, maar zijn pas nuttig op deze level aangezien dat het level is wat nodig is voor de respectievelijke monsters.

3. De Slayer helmet en Slayer ring vereisen geen Slayer level, maar om de ringen te kopen, of de vaardigheid om de helmet of ring te maken, moet de speler Smoking Kills voltooien en daarvoor is level 35 Slayer nodig.