Sloane
Biografische informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Soort Mens
Geslacht man
Locatie Warriors' Guild
Examine He looks like a strong warrior.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? While Guthix Sleeps
Vereiste skills Combinatie van Attack en Strength of 130, of 99 Attack of Strengt
Vereiste quests Nee
Handelaar? Ja, Strength skillcape
[bekijk][overleg]
Sloane chathead

Sloane is in de Warriors' Guild, waar hij bezig is met de shoput Activiteiten tot zijn einde tijdens de While Guthix Sleeps quest. Hij verkoopt ook de Strength cape. Hij is op de eerste verdieping van de andere kant van het gebouw vanaf de trappen. Om er te komen moet je de trap opgaan, naar de andere kant op gaan en dan naar links door 2 grote deuren.

Sloane heeft een grote bijl, welke hij heeft gekregen door een weddenschap van Yadech Strongarm, een Barbaar. De weddenschap hield in wie een eekhoorn kon vangen terwijl hij de bijl vasthield. De barbaar faalde, maar Sloand jaagde het beestje de boom in, en hakte toen de boom om, om zo de barbaar van zijn te grote bijl te ontdoen.

Sloane heeft een kleine rol in de While Guthix Sleeps quest, hij hoort bij acht krijgers die de speler proberen te beschermen van Lucien.

Sloane memorial statue

Nadat Sloane is verslagen door Lucien, is er een standbeeld opgericht.

Hij is een van de zes soldaten die sterven in het gevecht tegen Lucien. Na de quest is hij vervangen door Yadech Strongarm.