Wikia

Spirit dagannoth chathead
Spirit Dagannoths zijn level 83 Summoning familiars. Deze familiars kennen de vaardigheid Ferocious, die zich op willekeurige momenten activeert wanneer je aan het vechten bent. Wanneer dit gebeurt valt de Spirit Dagannoth twee maal achter elkaar aan zonder vertraging.

PouchEdit

Spirit dagannoth pouch maakt men door een Summoning pouch te gebruiken op een Summoning obelisk met 1 spirit shards, een Crimson charm en een dagannoth hide in de inventory. Door het maken van zo'n pouch krijgt men 364.8 experience. Wanneer je de pouch gebruikt om de Spirit Dagannoth te summonen krijg je 4.1 experience en verlies je 9 Summoning points.

ScrollEdit

Spike shot scroll maakt het gebruik van de Spike Shot special move van de Spirit Dagannoth mogelijk. Door de pouch op een Summoning obelisk te gebruiken maak je 10 scrolls.

Special move: Spike ShotEdit

Spike Shot is de special move voor Spirit Dagannoths, die tot maximaal 18 damage doet, en de tegenstander knock-out kan slaan (stunned). Het gebruikt 6 Special Move punten.

TriviaEdit

De examine informatie zou kunnen refereren naar "The Thing That Should Not Be," een nummer van de band Metallica.

ReferencesEdit