Wikia

Summoning cape
Summoning cape Summoning cape (t)
Algemene informatie
Uitgebracht op 15 januari 2008
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine The cape worn by master summoners.
Gewicht 1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 59.400 coins
Low Alchemy 39.600 coins
Winkelprijs 99,000 coins
(Pikkupstix)
[bekijk][overleg]

De Summoning cape is de Cape of Accomplishment van de Summoning skill. Spelers die 99 Summoning hebben, kunnen deze cape bij Pikkupstix in Taverley kopen voor 99.000 coins. De cape heeft een lichtblauwe kleur en krijgt een gouden randje als de speler meerdere skills 99 heeft.

Het is een skillcape die vrij weinig voorkomt. Dit komt vooral omdat het erg duur is om Summoning te trainen en het bovendien veel tijd kost om alle benodigde charms te verzamelen. Het laagst mogelijke combat level met 99 Summoning is 15.

De emote van de Summoning cape werd op 25 februari 2009 voor een eerste maal veranderd, omdat het de speler onzichtbaar maakte en lag veroorzaakte bij mensen die vlakbij de speler stonden. Op 25 mei 2010 werd de emote voor de tweede maal veranderd: er werden particles aan toegevoegd. Het was ook een van de enige skillcapes die toen een volledig nieuwe emote kregen. De andere capes waren de Attack cape, de Defence cape, de Thieving cape en de Constitution cape.

De Summoning cape komt ook niet veel voor zonder gouden randje. De meeste spelers die 99 Summoning hebben, hebben ook al een andere skill 99, vaak een combat skill. Dit komt omdat de charms die nodig zijn om Summoning te trainen het snelst te verkrijgen zijn door monsters te doden.

Combat Stats
Vereiste skills
99 Summoning-icon
Klasse Slot
CombatSwords All Cape slot
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating33
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus2
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Summoning cape equipped
Summoning cape (t) equipped
[bekijk][overleg]

GalerijEdit

Summoning Emote

Een speler die de Summoning cape emote doet.