Wikia

Tormented wraith
Gevechtsinformatie
Combat level 60
Life points 4500
Slayer level Level 1
Slayer XP 150
Agressief? Alleen met Black armour
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl magic
Max hit 270
Zwakte Bolt weakness icon Bolts
Salve amulet Salve amulet en Salve amulet (e) Salve amulet (e)
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 15 september 2008
100% drops N.V.T.
Examine The wraith of a long-dead prisoner.
[bekijk][overleg]
Tromened wraith safespot

De safespot in de realm

De Tormented wraith is een ondode die te vinden is in de Spirit Realm, in het midden van de Dark Warriors' Fortress in de Wildernis op level 14 tot 16. Je hebt een Jennica's ring nodig om de portal in te kunnen. Deze ring is te krijgen tijdens de Spirit of Summer Quest. Ook heb je Summer's End nodig om in deze portal te komen.

Het monster kan alleen maar aangevallen worden met een black armour en black wapens. Trimmed en gold black armour tellen hier niet mee! Spelers kunnen wel Elite black armour dragen. Ook is het aangeraden, omdat het monster een ondode is, om een Salve Amulet te dragen.

Het monster kan vaak en hoog hitten. Zijn maximale hit is 21, en hij hit dat vaak. Het is dan ook aanbevolen om Protect from melee te gebruiken, Chivalry kan ook handig zijn. Na een update is het niet meer mogelijk om de wraith vanaf een safespot aan te vallen.

Doordat het gebied een multi combat zone is, is het mogelijk om met een andere speler of clan, het monster aan te vallen. Spelers kunnen hier dan gebruik maken van de lootshare optie.

Drops Edit

SpeciaalEdit

ArmourEdit

WapensEdit

Runes en CharmsEdit

OverigeEdit