Wikia

Verac the Defiled's equipment (female) equipped

Een speler die de volledige uitrusting van Verac draagt.

Verac the Defiled's equipment is een van de uitrustingen die verkregen kunnen worden als beloning voor de Barrows minigame. Om de uitrusting te kunnen dragen is 70 Defence vereist, voor de flail is 70 Attack nodig. Verac's equipment zal, net zoals het andere Barrows equipment, kapotgaan en gerepareerd moeten worden nadat het voor 15 uur tijdens gevechten gebruikt is. Het kan alleen geruild worden met andere spelers als het volledig hersteld of volledig kapot is.

Verac's equipment is een van de twee Barrows uitrustingen die Prayer bonussen geeft: de andere is Akrisae the Doomed's equipment. Verac's equipment is echter de enige die ook de volledige bonussen van het andere Barrows armour (Tank armour) heeft, aangezien Akrisae's uitrusting hybride is en daardoor lagere bonussen heeft.

Zoals dat voor alle Barrows equipment geldt, kan ook deze uitrusting niet gemaakt worden met behulp van de Smithing skill. Een hoger Smithing level zal er echter wel voor zorgen dat het goedkoper wordt om het te repareren op een armour stand.

Set effectEdit

Defiler

Een speler die het set effect, Defiler, activeert.

Defiler: Succesvolle aanvallen kunnen de armour bonussen van de tegenstander en protection prayers negeren, waardoor mogelijk veel schade wordt aangericht.

Het effect zal echter niet werken tegen monsters met protection prayers, zoals de Kalphite Queen. Ook het feit dat protection prayers maar 50% van de schade tegenhouden, zorgt ervoor dat het negeren van protection prayers niet meer zo handig is als vroeger.

Het andere deel van het effect, het negeren van de defensieve bonussen van de tegenstander, is wel nog nuttig, ook in PvP. Ook tegen bepaalde monsters kan het effect best handig zijn.

BonussenEdit

Melee weakness icon
Naam
Main hand bonussen Off-hand bonussen Defence-icon Constitution-icon Prayer-icon Attack-icon Ranged-icon Magic-icon Equipped inventory button
Type Schade Precisie Type Schade Precisie
Verac's helmVerac's helm P2P icon - - - - - - 297 +840 1 0 0 0 Head slot
Verac's brassardVerac's brassard P2P icon - - - - - - 341 +1680 2 0 0 0 Torso slot
Verac's plateskirtVerac's plateskirt P2P icon - - - - - - 326 +1260 1 0 0 0 Legs slot
Verac's flailVerac's flail P2P icon Crush 1564 1486 - - - 0 +0 2 0 0 0 2h slot

BronnenEdit

King Arthur chathead
De inhoud van deze pagina is deels gebaseerd op de inhoud van de Verac the Defiled's equipment pagina van de Engelse RuneScape wiki. De auteurs van het oorspronkelijke artikel staan hier vermeld. De inhoud van de Engelse en de Nederlandse RuneScape Wiki valt onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0 licentie.