Wikia

Wizard Elriss
Wizard Elriss
Biografische informatie
Soort Mens
Geslacht Vrouw
Locatie Runecrafting Guild
Examine She is in charge of the Runecrafting Guild.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? Ja - Rune Mysteries
Vereiste skills Ja - 50 Runecrafting
Vereiste quests Nee
Handelaar? Ja
[bekijk][overleg]
Wizard Elriss chathead

Wizard Elriss is de sticher en huidige leider van de Runecrafting Guild, een sectie van de revolutionaire Wizards' Tower in het zuiden van Misthalin. Elriss beheert de guild en is de eigenaar van de winkel daar, die voorwerpen verkoopt voor Runecrafting guild tokens.

Elriss is niet alleen de stichter, beheerder en winkel-bezitter van de guild, maar ze is ook een gewaardeerde magische theoreticus en onderzoeker. Haar meest veelzeggende onderzoek heeft waarschijnlijk betrekking tot een antiek artefact, dat bekend staat als het Eye of Saradomin, waarvan ze denkt dat het de oorsprong is van runes en magic. Ze heeft deze theorie vele jaren verborgen gehouden, maar ze zal haar bevindingen delen met spelers als ze tegen haar spreken terwijl ze een ring of charos (a) aanhebben.

Winkel Edit

1rightarrow Bekijk het hoofdartikel: The Great Orb Project

Elriss bestuurt een grote winkel die vele runecrafting en magic-verwante beloningen voor de The Great Orb Project activiteit in voorraad heeft. Deze beloningen omvatten teleportatie tabletten, die spelers naar verscheidene runecrafting altars brengen, enchanted robes van verschillende types, krachtige staves, en pure essence. Ze is ook geïnteresseerd in runecrafting talismans, die ze kan combineren tot omni-talismans.

Weetjes Edit

  • Ze zal zeggen dat elk spel 8 rondes heeft, zelfs tegen free spelers, terwijl er in free worlds maar 6 rondes zijn.
  • Ze lijkt opvallend veel op I-No, van de Guilty Gear serie.