Wikia

Stub Dit artikel is een stub!

Wizard Grayzag
Wizard Grayzag
Biografische informatie
Uitgebracht op 16 februari 2001
Soort Mens
Geslacht Man
Locatie Wizard's Tower
Examine Master of imps.
Quite, quite mad.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? Ja - Imp Catcher, Love Story, Quiet Before the Swarm and The Void Stares Back
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Wizard Grayzag chathead

Wizard Grayzag Wizards' Tower Lesser demon Black Imps Wizard Mizgog, Evil Dave, Wizard is een tovenaar op de tweede verdieping van de Wizards 'Tower geplaatst outsidWizard Grayzag is een tovenaar op de tweede verdieping van de Wizards' Tower geplaatst buiten de Lesser Demon kooi. Hij was ooit het niveau met 41 en aan te vallen en zou roepen Zwarte Imps om hem te helpen in de strijd. Hij kan niet meer worden aangevallen en daarom niet meer heeft een combat level. Hij lijkt een wrok koesteren tegen de wizard Mizgog, die in de hal staat van hem. Hij is ook de belangrijkste antagonist in het verhaal-lijn van de Imp Catcher zoektocht, hij was degene die zei tegen de dwergen naar Wizard Mizgogs 'kralen te stelen. Toen in gesprek met Evil Dave, en hem te vragen over zijn succes met 'demon-Summoning', Dave onthult dat hij dacht dat hij moet klein beginnen, met de vraag Grayzag voor hulp bij het oproepen van GMP's, maar wij zijn het oproepen van een niveau van demon zelfs nog lager dan van de GMP's - hellrats.

Zwarte dwergen Grayzag Wizard gebruikt om op te roepen. [Bewerken] TriviaWizard Grayzag's kleding is zeer vergelijkbaar met die gedragen wordt door de Dagon'hai, misschien een mogelijk lid van de organisatie, en hij is waarschijnlijk een volgeling van Zamorak, want hij wordt gezegd dat een Necromancer. Ondanks zijn merkwaardige outfit, dubieuze praktijken, en de slechte behandeling van Mizgog, maar de Wizards of the Tower, om wat voor reden, nog steeds het hem mogelijk maken om te blijven. Hij hgebruikt om te roepen imps toen hij aan te vallen was.

Black imps Wizard Grayzag used to summon.

Het is doorschemeren dat hij de mysterieuze figuur in de zoektocht naar stilte voor de Swarm worden. Als die tot hem sprak, zijn de zwarte chathead tovenaarshoed dekt soms tot enkele van de woorden die hij zegt, waardoor het moeilijk te zien. e de Lesser Demon kooi. Hij was ooit het niveau van 41 en aan te vallen en zou roepen Zwarte Imps om hem te helpen in de strijd. Hij kan niet meer worden aangevallen en daarom niet meer heeft een combat level. Hij lijkt een eeft een sterke gelijkenis met Surok Magis. Op dit moment heeft hij geen functie in het spel, behalve om te beledigen spelers die met hem praten. Volgens Malignius Mortifer, Grayzag is een Necromancer. Hij gebruikte een aantal dwergen te roepen, en kunnen hebben gezinspeeld op de Summoning update. Wanneer een speler spreekt hem aan, hij vertelt hen dat "[hij] zullen er zijn wanneer je het het minst verwacht." Dit kan worden zinspelen op een nieuwe zoektocht waarbij Wizard Grayzag speelt een belangrijke rol. Op RuneScape Classic, er wordt gebruikt om een Dark Wizard op de bovenste verdieping van de wizard toren. Zijn naam werd veranderd in Grayzag Wizard. Het feit dat hij gebruikte om Wizard imps Mizgog kralen's te stelen in de Imp Catcher quest kon doen met het feit dat hij wrok koesteren tegen de wizard Mizgog, die in de hal staat van hem. Hij is ook de belangrijkste antagonist in het verhaal-lijn van de Imp Catcher zoektocht, hij was degene die zei tegen de dwergen naar Wizard Mizgogs 'kralen te stelen. Toen in gesprek met Evil Dave, en hem te vragen over zijn succes met 'demon-Summoning', Dave onthult dat hij dacht dat hij moet klein beginnen, met de vraag Grayzag voor hulp bij het oproepen van GMP's, maar wij zijn het oproepen van een niveau van demon, zelfs lager dan die van de GMP's - hellrats.

Zwarte dwergen Grayzag Wizard gebruikt om op te roepen. [Bewerken] TriviaWizard Grayzag's kleding is zeer vergelijkbaar met die gedragen wordt door de Dagon'hai, misschien een mogelijk lid van de organisatie, en hij is waarschijnlijk een volgeling van Zamorak, want hij wordt gezegd dat een Necromancer. Ondanks zijn merkwaardige outfit, dubieuze praktijken, en de slechte behandeling van Mizgog, maar de Wizards of the Tower, om wat voor reden, nog steeds het hem mogelijk maken om te blijven. Hij heeft een sterke gelijkenis met Surok Magis. Op dit moment heeft hij geen functie in het spel, behalve om te beledigen spelers die met hem praten. Volgens Malignius Mortifer, Grayzag is een Necromancer. Hij gebruikte een aantal dwergen te roepen, en kunnen hebben gezinspeeld op de Summoning update. Wanneer een speler praat met hem, hij vertelt hen dat "[hij] zal er zijn wanneer je het het minst verwacht." Dit kan worden zinspelen op een nieuwe zoektocht waarbij Wizard Grayzag speelt een belangrijke rol. Op RuneScape Classic, er wordt gebruikt om een Dark Wizard op de bovenste verdieping van de wizard toren. Zijn naam werd gewijzigd in de wizard Grayzag. Het feit dat hij gebruikte om Wizard imps Mizgog kralen's te stelen in de Imp Catcher quest kan doen met het feit dat hij gebruikt om imps te roepen toen hij aan te vallen was. Het is doorschemeren dat hij de mysterieuze figuur in de zoektocht naar stilte voor de Swarm worden. Als die tot hem sprak, zijn de zwarte chathead tovenaarshoed dekt soms tot enkele van de woorden die hij zegt, waardoor het moeilijk te zien.s - hellrats.

.Edit