FANDOM

Fist of Guthix icon highscores Fist of Guthix er et minispill som ble utgitt den 9. april 2008. Spillet bruker taktikk og strategi, og tilbyr et betydelig utvalg av premier til spillerne. For å begynne å spille Fist of Guthix må spillerne første tale til Fiara. Vær oppmerksom på at dette er en "safe" mini-game. Du vil ikke miste noen produkter hvis du dør i minispill. Fist of Guthix skjer for å være en av de få minispillene som du kan ha en highscore rangering i. Gjeldende antall vurdering nødvendig å være på mini-spill med høy score er 500. Det er også en fin måte å trene Magic fordi runer tilbys er gratis. På grunn av den korte spenn på en kamp, er det raskere å trene med dine egne runer, men mer kostbar.
Fiara npc

Fiara

Selv om gapet mellom Fist of Guthix og begynnelsen av Wilderness er liten, er det lave nivået Giant rotter som kan angripe deg. Det har også vært kjent Revenant angrep på veien. Det er vanligvis lite sannsynlig at en spiller skal bli angrepet av et høyt nivå Revenant siden Fist of Guthix er relativt lavt nivå villmarken, men hvis spillerens nivå er nær nok til et høyt nivå Revenant så man bør likevel være forsiktige, fordi de dele ut et mye skade raskt.

Den nåværende Member's Fist of Guthix verdener er: 92, 98, 110 og 140. Det er også gratis spill-verdener, inkludert: 20, 25, 93, 107, 119, 128, 146 og 149. Selv om det er utpekt verdener, Fist of Guthix kan spilles på alle verdener unntatt Bounty Worlds og PvP Worlds. Du vil fortsatt kunne få tilgang til banken og snakke med NPCer i Fist of Guthix i Bounty og PvP verdener, men det kan være vanskelig å spille mini-spill, på grunn av mangel på spillere som går til en PvP verden og spille minigames.