FANDOM

Chancellor hassan detail
Chanceollor Hassan er kansler i ørkenen nasjonen Al Kharid, en stor by på den nordligste utkanten av de enorme Kharidian Desert. Hassan, før utfylling Prince Ali Rescue er fungerende herskeren av Al Kharid i stedet for Emir. Han er også start og slutt poeng for oppdrag.

Hvis snakket med, vil Hassan gi spilleren et fritt mugge med vann

Historie Rediger

Hassan har lojalt tjent Emir stund, holde et nært øye på den økonomiske tilstanden til Al Kharid. Som Emir rådgiver, hans stemme er en av de sterkeste i Al Kharid, og har stort sett vært ansvarlig for byens nyere økonomisk suksess.

Nylig ble Emir sønn og arving til tronen, prins Ali, kidnappet av Lady Keli, en beryktet mercenary morder kjent for sin underhanded business taktikk. Fengsle Ali i hennes bevoktet fengsel i skogen øst for Draynor Village, krevde hun en massiv løsepenger i bytte mot Ali er trygt tilbake til Al Kharid. Truer med å kutte fingrene, ventet hun Emir betaling.

Emiren, følelsesmessig opprørt over hendelsene, gjemte seg innenfor sitt hemmelige kammer. I noen passer staten til å styre, emiren posisjon ble midlertidig gitt til Hassan. Hassan, håper å spare Ali med betalende Keli massive løsepenger, begynte å arbeide med Osman, byens utdannet spion.

Under Prince Ali Rescue quest, spillere bidra til å redde Prince Ali med hjelp av Osman og hans datter, Leela. Når søken er ferdig, men det Emir og Ali fortsette å være skjulte, årsaker til dette er ukjent. De kan være skjult for å hindre en royalty fra å bli kidnappet, men dette virker usannsynlig, gitt oddness av en Royal Prince blir kidnappet av en uavhengig kriminelle, og Al-Kharid ikke å være et kraftig kapital sammenlignet med Varrock og Falador; spekulasjoner har oppstått som Han var innstilt av Hassan om makten i Al-kharid.

Selv etter at gisselkrisen, fortsetter Hassan arbeider hardt for å holde byen trygg. Han var ansvarlig for den siste fredsavtale med Menaphites av de sørlige ørken, som Al Kharid hadde lenge vært engasjert i krig. Han er også holde nøye øye med Ali Morrisane, en handelsmann som nylig ankom fra Pollnivneach og har siden vært involvert i en rekke kontroversielle virksomhet ordninger ....