FANDOM

Nardah er en liten by som ligger sør i ørkenen og byen er Members Only. Byen er nå preget av tørke, og fulle waterskins koster 1000 coins.
200px-Nardah

Historie Rediger

Nardah ble grunnlagt i The Third Age av en kvinne som heter Nardarine. Nardarine var en Saradominist som bodde i en by nord i ørkenen, den ble ødelagt i en kamp mellom Saradominister og Zamorakianere. Nardarine klarte å rømme fra kampen før den ble for alvorlig, og vandret etterhvert rundt i ørkenen. Hun ba til Saradomin for hjelp, men Saradomin var for fokusert på den pågående kampen for å ta hensyn.

Men Elidinis hørte hennes bønner, og førte vann til Nardarine. Nardarine spurte Elidinis om å gi henne et sted der hun kunne leve et rolig liv, et sted som ikke ville bli påvirket av The God Wars.

Hvordan Havne Der? Rediger

400px-Nardah

Slik Nardah ser ut.

  • Fairy ring kode D-L-Q. Deretter dra øst til kanten av kartet og deretter sørover til Nardah.
  • Gå, øst/sør-øst til elven, kryss den og gå sør-øst til du havner der.
  • Magic Carpet (max 200 mynter fra Shantay Pass til Pollnivneach. Gå så sør til Pollnivneach's sørlige teppe-mann. Betal også ham 200 coins for å dra direkte til Nardah).
  • Gå fra Shantay Pass til Uzer, deretter går det sydover. (Etter The Golem questen)

Butikker Rediger

  • General Store
  • Rok's Chocs Box
  • Seddu's Adventurer Store
  • Hunter Shop

Kartet over Nardah viser en Herblore butikk. Dette refererer til Zahur, herbalisten. Men hun renser bare herbene, for en pris.

Innbyggere Rediger

  • Ali the Carter
  • Ali the Wise (Etter The Tale of the Muspah questen)
  • Artimeus
  • Awusah the Mayor
  • Garai
  • Ghaslor the Elder
  • Habibah
  • Kazemde
  • Meskhenet
  • Nardah Banker
  • Nkuku
  • Rokuh
  • Rug Merchant
  • Seddu
  • Shiratti the Custodian
  • Usi
  • Wingstone
  • Zahra
  • Zahur

GuardsRediger

Det er også noen vakter det er mulig å angripe.

  • Poltenip
  • Radat
  • Tarik.

Interrassante Funksjoner Rediger

  • En bank
  • En anvil
  • To Clay Ovens
  • Magic Carpet (Spillere kan bruke Ali Morrisane's Magic Carpet system for å reise til og fra Pollnivneach. Denne ruten koster 200 mynter hver tur. Avgiften kan reduseres ved å fylle ut Rogue Trader miniquest og / eller bruk en ring av Charos (a).)
  • Elidinis Statue (The Elidnis Statue kan brukes til å be for fulle prayer points og syv hp over maximumet ditt.)
  • Herbalisten (Zahur, Herbalisten, vil rense herbs for 200 coins hver, man får ikke exp, men du trenger ikke herblore levelen til herben.)