Blurite sword jest potrzebny do ukończenia questu The Knight's Sword. Jest on kopią rodzinnej pamiątki Sir Vyvina, miecza który zgubił jego giermek. Nazwa miecza pochodzi od bluritu - niebieskiego metalu zdobiącego rękojeść miecza.

Miecz ten należy oddać giermkowi w celu wykonania zadania. Istnieje jednak metoda na pozyskanie drugiego. Wystarczy dostarczyć Thrugo podwójną ilość materiałów na miecz, a gdy wykona pierwszy, upuścić go na ziemię i zlecić ponowne wykonanie. Potem wystarczy wziąć oba miecze i jeden oddać giermkowi. Należy przy tym pamiętać, aby nie próbować oddać giermkowi miecza, mając drugi w plecaku, gdyż weźmie on wszystkie miecze[1]. Tą metodą można uzyskać dowolną ilość kopii mieczy.

Gdy gracz poprosi Wise Old Man'a o posprzątanie jego banku, ten stwierdza, że blurite sword jest całkiem ładną i przyzwoitą bronią. Stwierdzi on jednak, że gracz raczej go nie potrzebuje i zaoferuje odkupienie miecza za 6 sztuk złota.

Blurite sword ma takie same statystyki jak stalowy długi miecz, ale jego bonus siły jest identyczny z bonusem żelaznego. Szybkość miecza jest jednak równa szybkości mieczy krótkich.

Bonusy
Ataku: Obrony:
Stab +9 +0
Slash +14 +3
Crush -2 +2
Range +0 +0
Magic +0 +0
Summoning +0
Inne:
Strength +10
Ranged Strength +0
Prayer +0
Prędkość Speed6

Przypisy

  1. najprawdopodobniej na wypadek, gdyby znów któryś zgubił.