FANDOM

Firework Small

Igralec pridobi stopnjo v spretnosti.

Stats table1

Trenutno okno spretnosti, raztegnjeno tako da so vidne vse spretnosti.

Fishing with Rod

Igralec uporablja spretnost Ribarjenja.

Spretnosti so igralčeve zmožnosti, ki jih lahko razvija z igro. Spretnosti so izurjene z različnimi ponavljajočimi dejanji, ki dajejo izkušnje v tisti spretnosti, dokler igralec prodobi dovolj izkušenj in napreduje na naslednjo stopnjo v tisti spretnosti. Nekatere spretnosti dopuščajo igralcu da kuha, seka drevesa, zakuri ogenj, čara, izdeluje rune in drugo. Nekatere spretnosti se nanašajo ena drugo oziroma se jih lahko uporablja skupaj. Naprimer, drva pridobljena iz Drvarjenja se lahko uporabijo v Pripravljanju ognja in ogenj se lahko uporabi da z Kuhanjem na njem pripravimo hrano, ki je lahko uporabljena, da zdržimo dlje pri Izganjanju pošasti. Čim višje so tvoje stopnje, tem boljši oklep boš lahko nosil.

Trenutno obstaja 24 spretnosti. Člani imajo dostop do vseh, medtem ko lahko igralci ki ne plačujejo za igro uporabljajo le 15 izmed njih.

Vse spretnosti razen Življenjske točke se začnejo pri stopnji 1. Življenjske točke se začnejo pri stopnji 10. Igralci lahko vsako spretnost nadgradijo do stopnje 99; po tem lahko zvečajo svoje število izkušenj na 200,000,000, ampak za to ne pridobijo več nobene stopnje. Igralčeva bojna stopnja se prične pri stopnji 3. Maksimalna bojna stopnja za člane je 138, za ostale pa 126.

Spretnosti so lahko začasno zvišane ali zmanjšane z uporabo določenih stvari ali opreme, kot so Ogrinjala Dosežkov, pivo, napoji in pite. Divja pita bo zvišala tvojo stopnjo Izganjanja pošasti, medtem ko bo Poletna pita začasno zvišala tvojo stopnjo gibčnosti. Takšne pite so lahko narejene s Kuhanjem (samo nekatere pite bodo zvišale tvoje spretnosti; druge kot so Jagodna ali Mesna pita bodo samo povrnile tvoje Življenjske točke - kar je tehnično tudi spretnost).

Če je igralec med najbolšimi 2,000,000 igralcev in je stopnja 30 ali več v neki spretnosti, bo na lestvici najboljših.

Bilo je tudi potrjeno da bo do konca leta 2009 v RuneScape predstavljena nova spretnost. Kakšna spretnost je to še ni bilo povedano.

Ne-članske spretnostiEdit

Brezplačna verzija ima na voljo 15 spretnosti.

Attack Napad Omogoči igralcem več natančnosti z udracem in zviša njihovo škodo na sekundo. Večinoma igralci z višjio stopnjo napada zadenejo bolj pogosto kot tisti z nižjo stopnjo. Višja stopnja napada prav tako dovoljuje nošenje boljših orožij. Na primer, orožja tipa rune pri stopnji 40.
Strength Moč Omogoči igralcem da naredijo več škode z orožji za boj na blizu. Prav tako da dostop do večih bližnjic.
Defence Obramba Omogoči igralcem da nosijo boljši oklep in zmanjša možnosti da so zadeti.
Ranged Lokostrelstvo Omogoči igralcem da se borijo s puščicami in izstrelki z radzdalje. Skupaj z močjo omogoči dostop do raznih bližnjic.
Prayer Molitev Omogoči igralcem da molijo za pomoč. Molitev traja dokler igralcu ne zmankja točk ali pa izklopijo molitev.
Magicicon Čarovništvo Omogoči igralcem da kličejo uroke, vključno s teleportiranjem. Zmanjša možnosti da te zadenejo čarovniški napadi.
Runecrafting Izdelovanje run Omogoči igralcem da izdelujejo rune, ponavadi za čarovništvo.
Hitpoints Življenjske točke Omogoči igralcem da prensejo več škode.
Crafting Ročna dela Omogoči igralcem da izdelajo razne stvari, od lončenih izdelkov pa do lokostrelskega oklepa.
Mining Rudarstvo Omogoči igralcem da izkopajo rude in dragulje iz rudnikov.
Smithing Kovaštvo Omogoči igralcem da pretopijo rude v kovinske palice ter te skujejo v orožje in oklepe.
Fishing Ribarjenje Omogoči igralcem da ulovijo razne ribe.
Cooking Kuhanje Omogoči igralcem da kuhajo hrano. Hrana je lahko potem uporabljena da povrne igralčeve Življenjske točke.
Firemaking Pripravljanje ognja Omogoči igralcem da prižgejo ogenj, svetilko...
Woodcutting Drvarstvo

Omogoči igralcem da posekajo drevesa za drva, ter izklesajo kanuje za prevoz..

Članske spretnostiEdit

Člani imajo na voljo še 9 ostalih spretnosti.

Agility Gibčnost Omogoči igralcm da uporabljajo bližnjice in jim poveča hitrost povrnitve energije.
Herblore Zeliščarstvo Omogoči igralcem da očistijo umazana zelišča in naredijo napoje, ki so lahko uporabljeni za dvig/povrnitev stopnje.
Thieving Kraja Omogoči igralcem da kradejo iz trgovskih stojinc ter skrinj in okradejo ne-igrane osebe.
Fletching Rezbarjenje Omogoči igralcem da izdelajo izstrelke(puščice) in loke, ki so uporabljeni v Lokostrelstvu.
Slayer Izganjanje pošasti Omogoči igralcem da ubijejo določene pošasti ki jih drugače ni mogoče.
Farming Kmetovanje Omogoči igralcem da vzgajajo rastline (sadje, zelenjava, zelišča, drevesa...).
Construction Gradnja Omogoči igralcem da zgradijo hišo in vs kar je v njej.
Hunter Lov Omogoči igralcem da izsledijo in ulovijo živali.
Summoning Priklicovanje Omgoči igralcem da prikličejo pošasti in ljubljenčke, ki jim pomagajo v bojnih ter drugih spretnostih.

Vrste spretnostiEdit

Obstajajo štiri vrste spretnosti: Bojne, Surovinske, Proizvodne, in Značajski razvoj.

Bojne: - Te spretnosti vključujejo bojevanje

Napad, Obramba, Moč, Čarovništvo*, Lokostrelstvo, Priklicovanje**, Izganjanje pošasti***, Molitev in Življenjske točke.

Surovinske: - Te spretnosti vključujejo redna nahajališča.

Drvarstvo, Rudarstvo, Ribarjenje, Kmetovanj in Lov.

Proizvodne: - Te spretnosti vključujejo predelovanje Surovinskih stvari v druge stvari.

Kovaštvo, Kuhanje, Rezbarjenje, Pripravljanje ognja, Ročna dela, Zeliščarstvo, Izdelovanje run in Gradnja.

Značajski razvoj: - Te spretnosti bodo pomagale s potovanjem in služenjem denarja.

Gibčnost in Kraja.

* Čarovništvo bi lahko bilo Proizvodna spretnost zaradi Krasotnih in Lunarnih urokov ter Značajsko razvojna spretnost zaradi teleportacijskih urokov(pogosta tehinka potovanja).

** Priklicovanje ima veliko raznolikost zmožnosti. Čeprav jih je večina namenjenih pomoči v boju, jih ima nekaj drugih tudi Surovinske, Proizvodne in Značajsko razvojne spretnosti.

*** Čeprav je Izganjanje pošasti povezano z bojem, ne pripomore k bojni stopnji.