RuneScape Wiki
Ancient Staff
Ancient Staff
Üyelere özel Evet
Görev eşyası Değil
Ticari eşya Evet
Kuşanılabilir Evet
Depolanabilir Evet
High alchemy 60,000 ap
Low alchemy 40,000 ap
Dükkân fiyatı 80,000 ap
Grand Exchange fiyatı 61,200 ap
Açıklama A magical staff of ancient origin...
Ağırlık 2,25 kg
Ancient staff detail.png

Ancient staff oyuncuların hem Ancient Magick'i hem modern magic'i autocast yapmalarını sağlayan kullanışlı bir asadır. Kullanabilmek için 50 Attack ve Magic gerekir. Bu silah sadece Desert Treasure görevinden sonra kuşanılabilir. Oyuncular bu silahı Desert Treasure görevini bitirdikten sonra bandit camp'in güneyindeki Eblis'ten, 80,000 paraya satın alabilirler. Buna rağmen Eblis'ten satın lındıktan sonra bir daha satın alınamaz (satılmadığı ve kaybedilmediği sürece), ama Grand Exchange'den kolayca satın alınabilir. Aynı zamanda piramitteki Mummy'den de (elinizde veya bankanızda yoksa) düşebilir. Negatif Prayer bonusu olan iki eşyadan biridir. İlginç bir özelliği ise üzerinde yapılan grafik hatasıdır, asanın boyutları yerdeyken ve elinizdeyken değişiktir.

Fist of Guthix minigame'i yayınlandığından beri bu asaya olan talep fevkalade biçimde artmıştır, çünkü oyuncular rune harcamadan Ice Barrage gibi yüksek seviyedeki Ancient Magicklerden yapabiliyordu.

Bu silah aynı zamanda Soul Wars'ta da çok ünlüdür, Soul Wars kalabalık olduğu için birçok hedefe autocast yapıldığından, oyuncular çok fazla xp alabiliyordu.

Bu asa tek elle kullanılır ve tepesinde Zaros'un sembolü bulunur. En iyi yakın dövüş bonuslarına sahip asalardan biridir.

Bir oyuncu Ancient Staff'i kuşanıyor

Referans